Czy awokado pomaga w odchudzaniu?

Niektórzy ludzie uważają, że należy unikać awokado w dietach odchudzających z uwagi na fakt, że jest ono wysokie w tłuszczach.

Przeciwnie, włączanie awokado do swojej diety nie zapobiegnie utracie wagi.
W rzeczywistości dodawanie awokado do posiłków pomoże poczuć się bardziej sytym, co w końcu zmniejszy Twoje pragnienie, aby jeść więcej i częściej.
Udowodniono, że podobne posiłki bez awokado nie powodują tak dużej sytości.

Biorąc to wszystko pod uwagę, jasne jest, że awokado może być doskonałym uzupełnieniem skutecznej diety odchudzającej.

Dodatkowo,  awokado jest bogate w błonnik, zawiera mało węglowodanów i nie podnosi stężenia cukru we krwi, a do tego przepełnione jest innymi zdrowymi składnikami odżywczymi.

Więcej o awokado znajdziecie w  tym artykule

Źródła:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15661480
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24279738
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11396693

Może podobne wpisy Cię zainteresują?

Kliknij ikonę i podziel się ze znajomymi!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *