Czy olej kokosowy naprawdę spala tłuszcz?

W badaniu przeprowadzonym na 40 kobietach z otyłością brzuszną dodanie 30 ml (2 łyżki stołowe) oleju kokosowego na dobę spowodowało znaczne zmniejszenie wskaźnika masy ciała BMI i obwodu talii w okresie 12 tygodni.

Kolejne badanie przeprowadzone u 20 otyłych mężczyzn wykazało zmniejszenie obwodu talii o 2,86 cm (1,1 cala) po 4 tygodniach  przy stosowaniu 30 ml (2 łyżki stołowe) oleju kokosowego dziennie.

Trzeba zwrócić uwagę, że ci ludzie nie dodają ćwiczeń ani nie ograniczają kalorii. Oni tracą znaczne ilości tłuszczu  po prostu przez dodanie oleju kokosowego do swojej diety.

 

 

Źródła:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19437058
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3226242/

Może podobne wpisy Cię zainteresują?

Kliknij ikonę i podziel się ze znajomymi!

2 myśli nt. „Czy olej kokosowy naprawdę spala tłuszcz?

    1. Adam Autor wpisu

      Olej kokosowy można stosować na bardzo wiele możliwości. Jest idealny do kuchni jako olej do smażenia, lub na surowo
      na przykład jako jeden se składników deserów (zapraszam do działu „przepisy raw food”, gdzie znajdzie Pani moje desery z wykorzystaniem oleju kokosowego). Olej kokosowy to również śietny kosmetyk do całego ciała.

      Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *